2011 TDM League

Let Nico play the league...

Go down

Let Nico play the league...

Post  ToNi on Wed Jun 08, 2011 10:14 pm

LOL, I was just kidding bro.



m$_$y! wrote:Because Toni is a dumb fart idiot?

cant stand him
he is bullshit

and i understand jigga why he said he regrets nothing
bcs nobody wanna write with him.....cmon he is mbb

90% of MBB are some vain guys feeling the best bcs they won some useless league....
cmon where's the price? oh u aint got 1.... NIICE!! :>

I did not want to make my debut on this forum on such ridiculous thread like the one you made, luckily it's been deleted. In case you you didn't notice, the result of the poll was NO.

I've seen people like you before. Why would you want to play on a league you don't get any price? I think I can guess why. Nobody is fond of you nor respect you in real life. You tried cheating on a multiplayer game with a little community so you would be respected or admired, but shit, it didn't work either. I get the picture... sooo sad.

You haven't even chatted with that 90% of MBB. If it looks to you that "we feel the best" is probably because you see us as the best.


ToNi

Posts : 1
Frags : 3
Join date : 2011-06-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Guest on Wed Jun 08, 2011 10:49 pm


Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  m$_$y! on Wed Jun 08, 2011 11:02 pm

ToNi
whatever u say u aint the best
me and slurp owned ur whole team including awuelo on TDM on @ibr easily.....
:>

and dont tell me anything about reallife if u aint got 1 and if u nether know mine Wink


and btw watch the dates I CHEATED and watch the date when i GOT BANNED FROM LEAGUE
dumb......

gogo MBB GAY TRAIN
avatar
m$_$y!

Posts : 25
Frags : 28
Join date : 2011-05-31
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Infamous on Thu Jun 09, 2011 12:24 am

Well I was pretty much forced to ban Nico. I did see him bot a server of people on Dpg tonight. He will post his vid showing it as well. This might be another example of why we let jigga play and not Nico.

_________________
avatar
Infamous
Admin

Posts : 81
Frags : 100
Join date : 2011-05-31

View user profile http://postaltdm.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Hengst69 on Thu Jun 09, 2011 1:05 am

omg anna it was my own choice....
pff so dont say it

first u said I didnt hack
then i said

im recording my self cheating to get banned Smile

sooo anna dont tell something like that bs cmon.... I WANTED THE BAN if u wasnt there u wasnt able to post that post i wanted to upload the video and send finally to get banned again.... im uploading atm

Hengst69

Posts : 7
Frags : 9
Join date : 2011-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Sg on Thu Jun 09, 2011 1:55 am

Nico, jeez. Why bother? Go play another game, and bot it or something. What do you get out of this, some sort of weird pleasure?

_________________
You much bla bla bla

avatar
Sg
Admin

Posts : 38
Frags : 48
Join date : 2011-06-01
Age : 107
Location : Ohio

View user profile http://postaltdm.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Hengst69 on Thu Jun 09, 2011 8:59 am


Hengst69

Posts : 7
Frags : 9
Join date : 2011-06-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Infamous on Thu Jun 09, 2011 9:36 am

Nico, whatever your motives are for doing it is irrelevant. You still botted. Nuff said.

_________________
avatar
Infamous
Admin

Posts : 81
Frags : 100
Join date : 2011-05-31

View user profile http://postaltdm.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Lezhrass! on Thu Jun 09, 2011 5:13 pm

Fuck yea. Nico, that's why your team lost against MBB in snatch league, it's because you and slurp are the best... Forgot that cheers ( rofl... )
avatar
Lezhrass!

Posts : 1
Frags : 1
Join date : 2011-06-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Guest on Thu Jun 09, 2011 7:19 pm

Slurp? was a good boy, he accused me of cheating, however, he disappeared after the release of patch 1409x

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  ActionJackson on Thu Jun 09, 2011 7:40 pm

Lezhrass! wrote:Fuck yea. Nico, that's why your team lost against MBB in snatch league, it's because you and slurp are the best... Forgot that cheers ( rofl... )
Slurp was not a cheater.

ActionJackson

Posts : 33
Frags : 46
Join date : 2011-06-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  ActionJackson on Thu Jun 09, 2011 7:41 pm

Oh, and kisses for Toni. <333

ActionJackson

Posts : 33
Frags : 46
Join date : 2011-06-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Infamous on Thu Jun 09, 2011 11:02 pm

aww <3 isn't that cute I love you

_________________
avatar
Infamous
Admin

Posts : 81
Frags : 100
Join date : 2011-05-31

View user profile http://postaltdm.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  ActionJackson on Fri Jun 10, 2011 12:25 am

Infamous wrote:aww <3 isn't that cute I love you
A classic case of admin abuse lol Razz

ActionJackson

Posts : 33
Frags : 46
Join date : 2011-06-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Infamous on Fri Jun 10, 2011 12:58 am

lol that wasn't me this time No

_________________
avatar
Infamous
Admin

Posts : 81
Frags : 100
Join date : 2011-05-31

View user profile http://postaltdm.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  AoS on Fri Jun 10, 2011 12:24 pm

MBBCrash wrote:Slurp? was a good boy, he accused me of cheating, however, he disappeared after the release of patch 1409x
lol! n1
avatar
AoS

Posts : 24
Frags : 26
Join date : 2011-05-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Spider on Thu Jun 16, 2011 1:05 am

AoS wrote:
MBBCrash wrote:Slurp? was a good boy, he accused me of cheating, however, he disappeared after the release of patch 1409x
lol! n1
Yeah for those whop don't remember, he started complaining that there was no more center view button, so he quit. Never really thought of him as a cheater I beat him in TDM numerous times :S. He was tough though, that I can say.
avatar
Spider

Posts : 18
Frags : 20
Join date : 2011-06-01
Age : 27
Location : T-DOT, ON, CANADA

View user profile

Back to top Go down

Re: Let Nico play the league...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum